каталог продукции
Доставка і оплата

Доставка і оплата

Шановні клієнти!

Для замовлень від 3000 грн. (для клієнтів у м. Харкові)  на постійній основі діє послуга безкоштовної доставки містом.

лврлврр

Умови оплати

Замовлення відправляється у день оплати, якщо оплата надходить до 12:00 і на наступний день, якщо оплата надходить після 12:00.
Про оплату Ви повідомляєте нам будь-яким зручним для Вас способом.
Після відправки вантажу Вам прийде повідомлення на Ваш е-mail або телефон з номером декларації. Термін доставки - 1-3 дні.

апрр

Увага! Для замовлень від 1000 грн. обов'язковою є передплата у розмірі  не менше, ніж 20% від загальної вартості замовлення (для усіх способів розрахунку)!

Розмір передплати повинен покривати витрати на доставку замовлення кур'єрською службою у дві сторони. Передплата не повертається клієнту у разі, коли він вчасно не забрав свою посилку у відділенні.

авкп

Можливі способи розрахунків

Оплата готівкою Безготівковий розрахунок (платник — фізична особа) Безготівковий розрахунок (платник — юридична особа)

Оплата готівкою

Оплата здійснюється готівкою при отриманні товару у представництві перевізника «Нова Пошта» у Вашому місті. Оплата послуги "післяплата" стягується Новою Поштою в розмірі 2% від вартості замовлення при отриманні + мінімальний тариф за перевезення.

Безготівковий розрахунок (платник — фізична особа)

Оплата замовленого Вами товару здійснюється в гривні, на умовах попередньої оплати, шляхом перерахування грошових коштів згідно рахунку-фактури (виставленої) у відділенні будь-якого банку на вказані банківські реквізити.

Безготівковий розрахунок (платник — юридична особа)

Для оформлення рахунку-фактури Вам необхідно надіслати нам по електронній пошті Ваші реквізити (у тому числі — податкові реквізити).
Оплата замовленого Вами товару здійснюється в гривні, на умовах попередньої оплати, шляхом перерахування грошових коштів згідно рахунку-фактури.
Для отримання товару необхідно надати довіреність від організації-платника.

 

Доставка

Компанія Алюкс пропонує своїм клієнтам доставку товару по Україні на склад транспортних компаній «Нова пошта», «Делівері», де Ви зможете самостійно забрати Ваше замовлення. Доставку оплачує одержувач.
Обов'язково перевіряйте посилку на предмет вм'ятин, подряпин, слідів від взуття, дірок; а також всередині - на предмет бою) у відділенні кур'єрської служби при отриманні. У разі виявлення бою всі претензії виставляються транспортної компанії.

Якщо в процесі приймання посуду на складі Ви виявили виробничий брак, то Вам необхідно зв'язатися із нашими менеджерами для заміни (обов'язково зберегти упаковку в первісному вигляді):

−Претензії по кількості отриманого товару ми приймаємо протягом 3-х календарних днів з моменту отримання замовлення;

− Претензії по якості отриманого товару ми приймаємо протягом 14-ти календарних днів.

Забрати замовлення самовивозом зі складу у Харкові можливо в робочі дні (понеділок-п'ятниця) з 9:00 до 18:00 після попереднього оформлення замовлення і узгодження часу Вашого візиту у нашого менеджера.